Directer contact
Online platformen hebben een centraal contactpunt voor gebruikers dat makkelijk te vinden en gebruiksvriendelijk is.
Online platformen hebben een centraal contactpunt voor gebruikers dat makkelijk te vinden is. Communicatie met dat contactpunt verloopt rechtstreeks, snel, via elektronische weg en gebruiksvriendelijk. Dat contactpunt mag niet alleen een computer(systeem) zijn.
- Facebook
- Je vindt het contactformulier van Facebook hier: facebook.com/help/contact/772041170884838
- Instagram
- Je vindt het contactformulier van Instagram hier: help.instagram.com/contact/6593513384024963
- LinkedIn
- Ga naar de LinkedIn-ondersteuning pagina: linkedin.com/help/linkedin/solve.
- Klik op 'Hulp van ons ontvangen'.
- Klik op 'Overig'.
- Als er geen antwoord op je vraag op die site staat, kun je onderaan de pagina klikken op 'Een ondersteuningsticket maken'.
- Je kunt ook hier contact opnemen met Linkedin: linkedin.com/help/linkedin/answer/a518597/contact-linkedin-customer-support
- X
- Je vindt het contactformulier van X hier: help.twitter.com/en/forms
- TikTok
- Je vindt het contactformulier van TikTok hier: tiktok.com/legal/report/feedback
- YouTube
- Hier vind je meer informatie over of en hoe je contact kan opnemen met YouTube: youtube.com/t/contact_us
Algemene voorwaarden van online platformen moeten begrijpelijk zijn. Platformen voor kinderen moeten een versie van de algemene voorwaarden aanbieden die kinderen kunnen begrijpen.
Algemene voorwaarden van online platformen zijn duidelijk, begrijpelijk, simpel, gebruiksvriendelijk en toegankelijk. Platformen voor kinderen moeten een versie van de algemene voorwaarden aanbieden die in begrijpelijke taal voor kinderen is geschreven.
Zeer grote online platformen hebben een duidelijke samenvatting an hun algemene voorwaarden.